donderdag 4 september 2014

Review: Wibra make-up kwast

Heey,

Vandaag heb ik een review voor jullie en deze keer over een make-up kwast van de Wibra. Ben je benieuwd wat ik er van vind en of  het een goede kwast is ? blijf dan lezen.



Ik ga wel een langs de Wibra en dit keer zag ik dat ze make-up kwasten haden voor maar 1 euro en dit vond ik geen geld voor een kwast dus ik kocht hem om het uit te proberen. hier boven zie je een close-up de kwast heeft rood zwarte haren. De haren zijn niet echt gelijke lengtes maar dit is geen probleem voor mij.



Zo ziet de hele kwast er uit  de steel is zwart en best wel lang. Wat ik gemerkt heb van deze kwast  is dat de haren uitvallen als je een bb crème of poeder aan brengt. Maar verder zijn de haartjes best zacht.



Komt van de Wibra en kost € 1,00

Dit was alweer mijn  artikeltje voor vandaag vergeet me niet te volgen op bloglovin en bedankt voor het lezen.

6 opmerkingen:

  1. Fijn om dit artikel te lezen, zelf heb ik deze kwast ook eens gekocht en de haren vielen er net zoals jij zegt ook uit en daar werd ik niet blij van..dus heb ik hem toch maar weggegooid, jammer het leek zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed om te weten! Wel jammer dat de haren uit vallen, maar verder lijkt het me een fijne kwast.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor €1 kan je niet sukkelen! :)

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. interessant! Ik ga binnenkort naar parijs dus kan ik 'm wel voor 3 dagen gebruiken?

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend goedkoop, maar ik moet zeggen dat ik 'm er niet fantastisch uit vind zien. Fijne review. X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡