donderdag 9 oktober 2014

My blog talks : niks posten, hoe is het met mij, mijn blog

Haai,

Ik heb de laatste weken niks gepost en ik denk dat jullie dat wel hebben merk. Als je je dus afvraagd waarom en hoe het met mij gaat , wat ik van plan ben , en hoe het met mijn blog gaat blijf dan lezen.








Waarom heb ik de laatste tijd niks gepost ?

Nou, ik heb niet echt een speciale reden ofzo puur omdat ik druk was met school , huiswerken en toetsen. Omdat ik dit jaar heb besloten om meer mijn best te doen met school, gaat het leren voor dan bloggen.


Wat ben ik van plan ?

Ik ben van plan om het gemiste blogpost in te halen in de schoolvakanties en meer blogs te volgen en te lezen. En ik wil ook graag mijn inhoud kort en duidelijk schrijven .


Hoe gaat het met mij ?

Met mij gaat alles goed , en met mijn schoolwerk ook ik doe nu havo 3 en ik sta er redelijk voor. Verder maak ik leuke tijden mee met vrienden.


Hoe gaat het met mijn blog ?

Met mijn blog gaat het goed. Ik probeer me nu op de inhoud te richten , de buiten kant en ontwerp wil ik pas in de zomer gaan aanpassen want dan heb ik alletijd om te experimenteren.



Dit was alweer mijn  artikeltje voor vandaag vergeet me niet te volgen op bloglovin en bedankt voor het lezen.





9 opmerkingen:

  1. Ik snap dat je het druk heb met school, bij is het ook zo.
    Ik hoop snel weer meer artikels van je te lezen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn te leen dat het goed gaat en dat ook school voorspoedig verloopt, dat gaat echt voor en je hebt een goede keuze gemaakt om dit ook te doen...
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel begrijpelijk! School gaat zeker voor. Dit is ook waarom ik samen een blog met een vriendin heb gestart. Zelf had ik eerst mijn eigen blog 'De Dotties' maar door school en andere dingen ging het alleen niet meer zo vlotjes. Gelukkig heb ik nu een geweldige medeblogster die het ook fantastisch doet op onze gezamelijke blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik begrijp het maar al te best dat je je focust op school, zeker doen, want school gaat voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel goed dat je juist de tijd neemt voor school en weet wat er belangrijker is :) Het bloggen blijft toch wel door gaan & je krijgt vanzelf weer meer tijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goeie keuze. School gaat voor :) en hé, je bent niet de enigste ik post soms ook vrij weinig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jeej you are back haha! Ik snap je keuze helemaal, school gaat voor! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je weer meer wilt gaan bloggen, het is natuurlijk wel begrijpelijk dat het een beetje lastig is met school. Fijn dat het goed gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik snap dat je het druk hebt met school (heb ik zelf ook :p) en dat school voor gaat. En yaaay you're back !! :D
    X Selma

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡