zondag 22 juni 2014

My life in pics #1

Heey,

De maand juni is bijna afgelopen en dus is het tijd voor pics of my life ! Dit keer heb ik niet zo veel foto's voor jullie puur omdat ik het vergeten was en ik heb per ongeluk paar foto gewist dus sorry daar voor.Wil je weten welke foto's ik voor je heb blijf dan lezen / kijken.








De selfie van de maand hahah ! Nee serieus ik heb maar een selfie gemaakt deze maand. Volgens mij ben ik gewoon een beetje afgekickt van selfies maken.





Deze foto heb ik gemaakt op de kermis met Jessica. Ik vond die aapjes echt zo schattig ! Trouwens ik ben maar in twee attracties geweest omdat ik verder niet durfde vanwege mijn hoogte vrees dat was echt balen want ik wou heel graag in de maximum dit jaar maar ik durfde alweer niet. Volgende keer ga ik er wel in I PROMISE !




YEAH  IK BEN GOED BEZIG :)
Mijn voetbal seizoen is afgelopen en ik ben er ook van af. Na de zomervakantie ga ik een ander sport doen. Maar tot die tijd hou ik me bezig met joggen ik ga dit in de zomervakantie twee keer per week doen en hopen dat het me lukt .





OMG   ik verveelde me onderweg naar Leeuwarden dus maakte ik deze sexy tumblr foto ! Weetje de laatste tijd plaatsen mensen zulke foto's van bomen, bloemen,  lucht enzo.. en vervolgens zetten ze er "self made '' onder.  Jeetje wat erger ik me hier aan ! Maar weetje je moet het vooral doen als jij er gelukkig van wordt hahah ;)




Arizona jip ik drink nu ook vaak arizona ook al vind ik het niet echt super lekker maar ja ik koop het toch dus. Ja klopt soms snap ik me zelf niet.



Dit waren de foto's die ik deze maand gemaakt heb vergeet me niet te volgen op bloglovin en bedankt voor het lezen.




13 opmerkingen:

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡