maandag 23 juni 2014

WK 2014 #Juni

HUP HOLLAND HUP !


Heey,

Vandaag ga ik het hebben over een paar hunks van het WK die ik tot nu toe heb zien spelen. Ja mijn vader kijkt bijna elke wedstrijd van het WK en soms  kan ik niks anders doen dan mee kijken hé. Wil je hier meer over weten blijf dan lezen / kijken.





De top 3 hunks van het WK volgens mij :






1) Neymar da Silva

Neymar speelt voor Brazilië en ik heb hem dit WK wel zien spelen, hij was echt super goed. Zijn nieuwe blonde kapsel vind ik niet zo super mooi. ;(





2) Cristiano Ronaldo

Ja ik heb hem ook zien spelen dit WK en ook hij was super goed, duh! Die zonnebril staat hem echt goed :) en hij speelt trouwens voor Portugal.




3) Guillermo Ochoa  

De Mexicaanse doelman ik heb hem zien keepen en hij is echt heel goed ! Ik vind zijn haren heel cute <33



Dit was alweer mijn artikeltjes over het WK vergeet me niet te volgen op bloglovin en bedankt voor het lezen.  

4 opmerkingen:

  1. Ik ben helemaal geen voetbal kenner, dus ook de 2 spelers hiervan ken ik niet *lach*. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ochoa deed het echt ontzettend goed ja! Ik was altijd fan van Ronaldo (hallo, dat lichaam!) maar vind 'm nu toch echt te irritant worden .X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡