donderdag 26 juni 2014

Review : Body creme etos eigenmerk

  heey,

Vandaag heb ik  weer een review voor jullie dit keer ga ik het over de body crème van Etos eigenmerk hebben. Het  uit testen duurde wel even maar eh ik weet nu wel wat ik er van vind. Ben je benieuwd  naar de feiten en mijn mening van dit product ? blijf dan lezen.




Ja ik was op zoek naar een body crème want ik wilde toch iets anders dan lotion proberen en toen kwam ik dit tegen bij de Etos en hij was zo cheap dat ik dacht meenemen! Zo ziet hij er uit  als je hem open doet een beetje creme wit achtig crème. De verpakking is gewoon wit met blauw en grijs. De dop kan je makkelijk los en dicht draaien.  




Hier boven op de foto zie je links mijn uitgedroogde arm en rechts mijn ingesmeerde arm. Het insmeren gaat  bij mij niet zo makkelijk als bij het insmeren van body lotion maar het trekt wel sneller in, dus dat is wel fijn vind ik. En ja ik weet niet of het nou zo hoort want dit is echt mijn eerste keer dat ik crème in plaats van lotion gebruik.




Wat ik van dit product vind ? Ik vind dat het wel zijn werk doet en de geur is lekker licht ! Alleen jammer dat het insmeren niet zo makkelijk gaat. 

Te koop bij de Etos voor €  1,62


Dit was alweer de review voor vandaag vergeet me niet te volgen op bloglovin en bedankt voor het lezen.







3 opmerkingen:

  1. Klinkt goed! Alleen jammer dat het insmeren niet zo goed gaat. Je huid kleurt er helemaal van bij. Ik gebruik huid olie van kneipp, er fijn voor mijn droge huid. en ze hebben hele lekkere niet al te sterke geurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit hoor. Je ziet duidelijk verschil voor en na xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡