zondag 29 juni 2014

Review: Kruidvat deodorant roller

heey,

Vandaag heb weer een review voor jullie en dit keer een hele korte over de deodorant van de Kruidvat. Hahah oké ik luister terwijl ik dit aan het schrijven ben  B-Brave O my god ! Nou ja ik vind hun muziek niet zo slecht en ik vind ze best wel knap haha ♥  Okeey ik denk dat ik het maar eens over de Kruidvat deodorant moet hebben want die kan ook best wel goed zingen, NO! Weetje wil je meer weten over de Kruidvat deodorant blijf dan lezen...





Dit is em dan de Kruidvat deodorant roller in de geur Aloë Vera. Ik weet dat niet veel meiden een roller gebruiken maar het is soms veel handiger om dit te gebruiken dan een spuit deodorant. Want bij spuit deodorant kan je snel te veel spuiten waardoor mensen om je heen zich er aan kunnen ergeren omdat ze een beetje ''vergast'' worden. Je kan dit dus voorkomen door een roller te gebruiken.

De pluspunten van dit roller zijn :
  • skin friendly
  • 0 % alcohol 
  • 24H



Wat vind ik er van ? Ik vind het wel fijn omdat de geur lang rond blijft zweven en verder heb ik er niet veel over te zeggen want het is gewoon een simpel fijn rollertje !

Het koste €1,00


Dit was alweer de review voor vandaag vergeet me niet te volgen op bloglovin en bedankt voor het lezen.



7 opmerkingen:

  1. Ik vind rollers vaak wel fijn werken, misschien moet ik hem maar eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had hem eerst ook, vond hem idd wel fijn! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik thuis eigenlijk altijd rollers, veel fijner! Deze heb ik ook wel eens gehad, nu heb ik de Dove invisible dry, ook heel fijn!
    XO Emma
    Btw je hebt een hele leuke naam, echt waar! Haha<3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super dat zo'n goedkoop product zo goed kan zijn. Zelf ben ik altijd meer van de stick deodoranten. Deze werken heb beste voor mij.

    Het logo van je blog is echt mega leuk. Heel mooi gemaakt! Ook de combinatie met de blauwe achtergrond is top. Lekker zomers. Het oogt ook heel professioneel, omdat het zo rustig is. Maar door de kleur is het niet saai.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡