maandag 30 juni 2014

DIY : Lipscrub basic

Heey

Vandaag ga ik een DIY met jullie delen ik heb vaker dit DIY gedaan maar toch is dit mijn eerste DIY artikel. In dit artikel ga ik de ingrediënten en de manier met jullie delen hoe ik een basic lipscrub maak. Ben je benieuwd? blij dan lezen.







Wat heb je nodig :

  • Olie 
  • Suiker
  • En iets waar je het in gaat doen




Bereiding:

Je doet 1,5 eetlepels olie in een bakje daarna doe je daarin 3 eetlepels suiker en dan meng je het door elkaar. Dan doe je het in iets waar je het in wilt doen en je bent klaar.

Dit DIY heb ik van YouTube en vind hem wel fijn werken en makkelijk te maken.


Dit was alweer de mini DIY voor vandaag vergeet me niet te volgen op bloglovin en bedankt voor het lezen.



10 opmerkingen:

  1. Leuk!! Ik wil dit ook nog een keer gaan maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh leuk hoor! Maar gaat dat niet stinken met die olie? Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee hoor ;) je kan er een geurtje aan toevoegen of een ander olie gebruiken zoals baby olie xx

      Verwijderen
  3. Oeehh ik heb dit ook een keer gemaakt toen ik last van velletjes had, het werkt echt mega goed. xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik ook wel eens honing en suiker om mijn lippen te scrubben :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡