dinsdag 1 juli 2014

Opgemaakt #1

Heey,

Vandaag heb ik een opgemaakte artikel voor jullie. Hier in laat ik jullie zien welke producten ik opgemaakt heb en wat ik er van vind. Ben je benieuwd welke producten ik opgemaakt heb ? blijf dan lezen.





Hier boven op de foto zie welke producten ik opgemaakt heb, het zijn er niet veel maar ja laten we maar beginnen zal ik zegen !




Als eerst deze Indigo STRIPES & SQUARES parfum.Dit kon je de afgelopen maanden halen bij de action voor €1,60 alleen ik weet niet of dan nu nog steeds zo is. Het ruikt niet zo sterk en daarom vond ik hem zo fijn.




Als tweede deze eelt crème van Scholl. Ik had een tijdje last van eelt op mijn tenen kwam door mijn schoenen en dit hielp wel. Het is te koop bij de drogisterij voor  € 6,45 je kan ook online bestellen.




En als laatste deze Oog reiniging lotion van Odina. Dit kun je halen bij de action voor maar €1,- en het werkt aardig goed. Dus als op zoek ben naar een reinigingslotion probeer dit dan maar eens ;) !


Dit was alweer mijn opgemaakte artikeltje voor vandaag vergeet me niet te volgen op bloglovin en bedankt voor het lezen.

10 opmerkingen:

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡