donderdag 3 juli 2014

15 facts about me #2

Heey,

Het weer eens tijd voor 15 facts about me! Dit doe ik zodat jullie me wat beter leren kennen. Ben je benieuwd naar de facts van vandaag? blijf dan lezen.





  1. Ik ben 1,70
  2. Ik heb heel vaak last van keel pijn 
  3. Ik gebruik onze trampoline als buiten bed
  4. Als ik praat ga ik overal aan zitten friemelen
  5. Ik hoor altijd rare geluiden als ik home alone ben 
  6. Ik ben blij dat ik zomervakantie heb
  7. Ik ga heel snel dagdromen op straat ( dit is soms echt awkward )
  8. Ik ben simpel
  9. Ik hou van shoppen
  10. Ik lach bijna altijd
  11. Ik zit vaak uren YouTube filmpjes te kijken
  12. Ik heb bijna nooit beltegoed
  13. Als ik tussen de middag eventjes in mijn bed ga liggen dan val ik perrongeluk in slaap
  14. Soms glimlach ik uit me zelf 
  15. Ik vind dat je moet doen wat je leuk vind

Dit waren de facts voor vandaag vergeet me niet te volgen op bloglovin en bedankt voor het lezen.

11 opmerkingen:

  1. Vroeger hadden wij ook een trampoline en gebruikte dit ook wel wat als bed. In de zomer slaapte ik hier 's nachts zelfs op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leukk :) !! Ik kan ook echt uren YouTube video's bekijken! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk lijstje! Binnenkort bij ons vakantiehuisje zit ook een trampoline, die wil ik daar ook een keer als bed gebruiken haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit echt een leuk artikel, ik kom steeds meer over je te weten!
    Je bent erg lang! en vast het zonnetje in huis als je zo vaak lacht :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk om te lezen ♥ lijkt me lekker een trampoline als bed gebruiken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een grappige feitjes over jezelf! Ben je trouwens wel ooit naar de dokter geweest voor je keel? Het kan namelijk te maken hebben met keelamandelen/verkeerd stemgebruik e.d. En dat zijn dingen die toch relatief makkelijk te fixen zijn (Hoera! Nooit meer keelpijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡