zondag 6 juli 2014

Review: huile d'avocat et noix masque

Heey,

Ik heb vandaag mijn eerste masker review voor jullie. Ik ga een masker reviewen die ik een tijdje geleden bij de Etos heb gehaald. Ben je benieuwd naar de review blijf dan lezen.




Dit is de masker huile d'avocat et noix masque het is gemaakt van advocaat - olie en noten er zitten eigenlijk twee van zulke zakjes aan elkaar vast. De advocaat hydrateert en beschermd de huid terwijl de noten stukjes een scrub functie vervullen. Dus ik was heel benieuwd naar dit masker !




Achter de masker staat hoe je het moet aanbrengen en afhalen dit vind ik erg handig. Ik heb de stappen gevolgd die hier staan en het ging echt soepel ik heb de masker 20 minuten opgehad omdat het drogen eigenlijk niet zo snel ging moest ik hem langer ophouden.



Wat vind ik er van nou ja het was wel even lekker dit maskertje en mijn huid voelde toch wat frisser en zachter aan. Ik voelde de masker ook trekken en dat vind ik persoonlijk wel fijn want dan heb ik het gevoel dat het werkt. Het ruikt ook lekker naar advocaat alleen jammer dat het drogen niet zo snel ging.

Het is te koop bij de Etos voor ongeveer €1,-





Dit was mijn masker review voor vandaag vergeet me niet te volgen op bloglovin en bedankt voor het lezen.




22 opmerkingen:

  1. Handig dat het een scrub + maskertje is!
    Je reviewt erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah hij lijkt me fijn! En dat voor maar 1 euro :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit! Zeker voor dat prijsje zou ik ook niet twijfelen en zeker eens uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me erg fijn en voor 1 euro kun je zeker niet laten liggen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. voor maar 1 euro ziet hij er erg lekker uit! Maar die van de Kruidvat vind ik toch het lekkerst!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me een fijne masker! Super leuke review! Liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede review! Deze heb ik ook nog ergens liggen x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goh, eigenlijk heb ik nooit het geduld voor een masker maar als ik dit zo lees....fijne review!
    Groetjes petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lijkt me fijn en zeker voor die prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij klinkt goed! En voor dat prijsje!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡