dinsdag 8 juli 2014

DIY : Fake tattoo and inspiration

Heey,

Vandaag heb ik weer een DIY artikeltje voor jullie. Ik zie veel bloggers bloggen op dit moment over tattoo inspiraties.En als ik die dan lees dan wil ik er ook een ! Ik weet dat heel veel meiden dit op zich ook wel willen maar er soms te jong voor zijn of het zonder vinden voor hun huid. Ik heb dus in dit artikeltje een tijdelijke oplossing daar voor een fake tattoo ! Wil je hier meer over weten blijf dan lezen.






Het is echt heel simpel te maken ook al blijf het maar een dag op zitten vind ik het wel proberen / maken waard. Hier boven op de foto zie je mijn fake tattoo zitten een zonnetje ;)





Wat heb je nodig :

  • eyeliner of  stift 
  • haarlak 

Met de eyeliner of stift teken je wat je op de plek wilt tekenen en daarna spuit je er haarlak overheen zodat het langer blijft zitten en je bent klaar.






Even voor inspiratie je kunt allemaal tekentjes maken en quotes op schrijven  zoals op de foto hier boven die ik heb gemaakt.




Dit was alweer de mini DIY voor vandaag vergeet me niet te volgen op bloglovin en bedankt voor het lezen.

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk, een tijdelijke tattoo! Ik kijk op TLC nog weleens een programma waar bij er echt hele mooie dingen voor bij komen, dan zou ik er best een willen maar het is wel voor altijd. Maar dit is een goede oplossing!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. stiekem vind ik dit super leuk haha! Morgen ga ik er 1 proberen :)
    Leuke DIY!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, op zo een manier om het eens te proberen! Ik zou zelf ook niet zo snel voor een echte tattoo gaan!

    Liefs,

    Svenja
    www.lovinglifeiseasy.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee! Zelf heb ik al twee echte tatoeages ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡