woensdag 9 juli 2014

NOTD : Chique Indigo

Heey,

Vandaag heb ik een NOTD voor jullie ! Ik had vandaag niks te doen dus wilde ik mijn nagels gaan lakken en het werd dit kleurtje.Want ik zie zulke kleurtjes niet vaak voor komen. Ben je benieuwd welke kleur dit is ? blijf dan lezen.





Dit is de Indigo nail polish nummer 148 een soort bruin paars achtige kleurtje. Ergens vind ik dit echt een chique kleurtje. Mooi voor in de winter , herfst , regenachtige dagen of een chique afspraakje. Aangezien het een paar dagen regent was dit kleurtje wel geschikt.




Dit is het resultaat na twee keer lakken en ik moet zeggen het dekt echt goed! Jammer genoeg weet ik niet waar je dit kleurtje kan halen want het was een cadeautje.





Dit was alweer de NOTD voor vandaag vergeet me niet te volgen op bloglovin en bedankt voor het lezen.




17 opmerkingen:

  1. Erg mooi & zomers kleurtje. Prachtige nagels heb je ook <3

    Liefs,

    Svenja
    www.lovinglifeiseasy.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kleurtje, je hebt mooie nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi kleurtje! Ik heb ook zo iets maar die is net weer wat te licht.
    Dus jammer dat je niet weet waar je hem kan kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kleurtje! Erg mooie nagels heb je :)

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een onwijs lief kleurtje, erg mooi!....

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡