donderdag 5 juni 2014

review gezichtsreiniger


Heey,


We hebben allemaal  wel eens zo'n dag dat je echt veel te lui of moe bent om je make-up er af te halen. Maar het is wel belangrijk om dit te doen! je voorkomt hier mee puisten , rimpels en oog irritaties. Gelukkig bestaat er een makkelijker manier dan washandjes natuurlijk reinigingsdoekjes maar die reinigingsdoekjes moet niet te duur zijn en het moet ook zijn werk doen. En ja hoor ik heb er een gevonden ! wil je hier meer over weten blijf dan lezen...   










Wat is het &  Hoe ziet het er uit ?


Het is een reinigingsdoekje van AM Facette en het zit in een plastic zakje dat een beetje lijkt op een doosje. Aan de boven kant zit een vier kante openingsdeur die je dicht en open kan doen erg handig dit want dan drogen de doekjes niet uit. En het heeft de kleur roze en wit. Er zitten 25 reinigdoekjes in best wel veel dus.    








Waar kan ik het halen?


Hier boven zie je een foto dat ik het open heb gemaakt en zo ziet dat er dan uit. Je kan deze reinigdoekjes halen bij de Action  en ze kosten maar  dit is echt heel handig als je laat thuis bent van een feestje of een afspraakje en je bent echt heel moe.  









Wat vind je er van ?


Nou ja om er achter te komen wat ik er van vind heb ik een testje gedaan. Ik heb namelijk gewoon mijn every day make-up look gedaan en daarna ben ik het gaan verwijderen met deze reinigingsdoekjes en na 2 minuten was ik alweer klaar het koste me maar 2 doekjes. Uit deze test heb ik waar genomen dat het goed  en snel make-up verwijdert en het ruikt ook nog een lekker.




Dit was alweer mijn review en ik hoop dat je er wat aan hand en bedankt voor het lezen.



5 opmerkingen:

  1. Ik heb ze ook, ik vind ze niet super maar ze doen wat ze moeten doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt! maar ik gebruik het alleen als ik moe of te lui ben .

      Verwijderen
  2. Lijken me fijn! Ik grijp toch vaker dan ik wil naar reinigingsdoekjes ;) X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡