maandag 9 juni 2014

Plog : 08-06-2014






Heey,

Vandaag heb weer een plog voor jullie en ik denk dat ik vaker ga ploggen  vanaf nu. Wil je weten waar mijn plog van vandaag over gaat blijf dan lezen...








heujj ,

ja  heujj het is echt heet en dan wordt ik een beetje koekoek. Maar het nu 3 uur en ja ik begin nu pas met ploggen want hier voor heb ik echt helemaal niks gedaan tenminste niet iets wat je graag in een plog wilt zien. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik vandaag ga doen want het is zondag en zondag is bij mij bijna altijd saai! Maar we zullen zien.






Ik was trouwens zonet een ijsje aan het eten maar dat ben ik vergeten te zegen. Ik lig nu in de trampoline ja in want wij hebben er een net om heen. Kijk de lucht eens mooi zijn wauw ! ik hou echt van dit weer ! Het is nog niet officieel zomer maar het lijkt om dit moment wel zo dus misschien doe ik binnen kort de zomer tag. Uit verveling ga ik nu springen dansen en zingen en hopen dat de buren me niet horen en zien.







En ooojaaaahhh... ! dit is mijn outfit voor vandaag . ik heb een shirt aan waar een eiland op staat en een pink short en daar onder draag ik slippers. en ik heb mijn loom armbanden om ik heb inmiddels al drie gemaakt. Mijn vlecht bleef niet zitten dus heb ik hem los gedaan. Trouwens mooie schaduw hè ! 






Ik ga nu blootte voeten voetbal doen met mijn broertje en ik hoop dat ik ga winnen ! Nu vraag je je zeker af waarom met blootte voeten nou omdat het kan. ( ook al ik mijn moeder er niet echt blij mee)





Dit is mijn avond eten mmmm lekkuurr hè ?!  Ja ik was al begonnen met eten want ik was een beetje vergeten dat ik er een  foto van moest maken , ik bedoel kom op je gaat toch eerst proeven voor dat je  er een foto van  maakt. Nee dat is echt onzin ik had gewoon honger you know.






Ik ben nu aan het skeeleren en het nu ongeveer kwart over 9. Ik ga dus nu mijn plog afsluiten want ik ga hier na niks meer doen  en vandaag viel eigenlijk best wel mee ! aangezien mijn zondags vaak best wel saai zijn. 

Dus dit was mijn plog voor vandaag ik hoop dat je het leuk vond en bedankt voor het lezen.







14 opmerkingen:

  1. Doet dat niet pijn,Blote voeten voetbal?
    Je shirt vind ik erg mooi.
    Ik kan ook nooit wachten met eten hoor :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee het voelt eigenlijk best wel fijn , dankje , hahah gelulkig ben toch niet de enige ! ;p

      Verwijderen
  2. Heb je toch nog wat gedaan op een saaie zondag! :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om te zien! Je shortje is mooooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een onwijs leuke short aan! Ben gek op die outfit xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk overzicht en bedankt voor je reactie betreft blog van de maand..
    Ik stuur je eerdaags een mailtje

    New blogpost: Trendreport

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡