vrijdag 13 juni 2014

Review : Max & More mascara en double sided eyeliner

Heey,
Ik heb weer een review voor jullie want ik ben weer eens gaan shoppen en heb allemaal nieuwe producten die graag wilde uit proberen dus der komen meer reviews aan :) ! Maar vandaag wou ik het even hebben over de Max & More mascara en double sided eyeliner.






 Ik was weer eens in de Action en daar zag ik een  mascara  plus een dubbele eyeliner. Ik dacht een dubbele eyeliner nog nooit van gehoord ik vond dit dus eigenlijk best wel vaag en werd daar door erg nieuwsgierig , ik besloot hem dus te kopen.





dubbele eyeliner

Zo ziet het er uit als je het aan beide kanten open maakt. Links heb je de liquid eyeliner (vloeibare eyeliner). Rechts heb de pencil eyeliner (potlood eyeliner). Dit is best wel handig voor op vakantie of als je ergens heen gaat want dan hoef je niet 2 aparte producten mee maar een want dit is gewoon 2 in 1 ;)







(Close up ) 

Hier heb de mascara en de eyeliner aan gebracht en hij bleef er 7 uur perfect op zitten. Daarna ging het wat brokkelen en zat het niet meer zo mooi op maar dat verwacht je wel voor zo'n prijsje.




Mascara.

Zo ziet het borsteltje van de mascara er uit en als je het net aan gebracht hebt dan voelen je wimpers een beetje zwaar aan maar dat duur maar 2 minuutjes. Dit was mijn geld wel waard en ik vind het wel een aanrader voor op vakantie enzo.. !



Dit was al weer de review vergeet me niet te volgen op bloglovin en bedankt voor het lezen.




8 opmerkingen:

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡