zaterdag 14 juni 2014

Review: Boulevard de beauté





Heey , 

vandaag heb ik weer een review voor jullie. Dit is mijn eerste nagellak review dus ik moest even kijken hoe ik dat zal doen. Maar wil je weten over welke nagellak ik ga reviewen blijf dan lezen..







Ik was weer eens in de Wibra  en daar kun je soms wat beauty producten scoren. Ik heb dus deze baby blauw en mint groen achtige nagellak van Boulevard de beauté gescoord . Ik hou echt van zulke kleurtjes en ben daarom zo blij dat ik het tegen kwam.






De volgende dag heb ik gelijk  mijn nagels gelakt met dit kleurtje. Pas na 2 twee keer lakken waren mijn nagels goed bedekt maar dat is meestal ook zo met andere nagellak merken. Het bleef er vier dagen goed op zitten daarna gingen er stukjes we weg.





Ik vind dat het wel te doen is met deze nagellak van Boulevard de beauté en de verpakking vind ik trouwens geweldig cute !

hij kost maar 1 euro ( met korting )


Dit was de review voor vandaag vergeet me niet te volgen op bloglovin en bedankt voor het lezen.

12 opmerkingen:

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡