zondag 15 juni 2014

15 facts about me #1





Heey,
Ik ga vandaag de 15  facts  tag voor jullie doen. zodat jullie me wat beter leren kennen en ik ga wat vaker deze tag doen. Ben je benieuwd naar de facts van vandaag? blijf dan lezen







  1. Mijn naam is Fanta Fatma Toure
  2. Ik ben geboren in Liberia en woon sinds mijn zesde in Nederland 
  3. Ik ben 14 jaartjes en wordt vaak ouder geschat
  4. Mensen die me niet mogen of jaloers zijn kan ik heel snel irriteren
  5. Ik vind het niet erg als ik een neger wordt genoemd because that's who i am ! 
  6. Ik hou van buiten lopen op blootte voeten
  7. Ik kan niet van eten afblijven dus ik zal nooit kunnen afvallen ( ooit geprobeerd nooit gelukt)
  8. Ik lus geen melk.
  9. Ik hou niet van schijnheilige mensen.
  10. Ik raak altijd mijn pennen kwijt!
  11. Ik ben geen perfectionist maar als ik ergens aan begin wil ik het ook afmaken.  
  12. Ik hou van bloggen en wat andere ook denken ik zal het blijven doen.
  13. Ik zeg altijd haters gonna hate !
  14. Ik vind echt iedereen mooi op haar of zijn eigen manier.
  15. Ik dans en zing overal , maar of ik het kan..

Dit waren de facts voor vandaag vergeet me niet te volgen op bloglovin en bedankt voor het lezen.








3 opmerkingen:

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡