maandag 16 juni 2014

Review : Handcrème Etos eigen merk

Heey,

Vandaag heb ik weer een review voor jullie en deze keer ook weer een budget product. Ik ga vandaag de handcrème van Etos eigen merk reviewen en wil weten of het zijn werk doet? blijf dan lezen.






Ik ben vaak in de Etos te vinden  want ik weet dat ik daar meestal ook budget producten kan scoren. Ik heb daar dus drie dagen geleden twee producten gescoord handcrème en body crème maar ik ben de body crème aan het uit testen. Maar nu even over de handcrème. Zo ziet het er uit als je de dop er afhaalt de crème zelf is wit  en de verpakking is wit met oranje etiket.






Links zie je mijn uit gedroogde hand en en rechts mijn ingesmeerde hand met de handcrème van Etos eigen merk. Ik vind dat het zijn werk wel doet en het ruikt niet heel erg sterk maar wel lekker en dat vind ik er zo fijn aan. Maar het is niet water dicht of hoe je dat ook zegt. Dus als je handen wast of met je handen in aanraking komt met water gaat het er af. Dan moet je je handen weer opnieuw insmeren.  






Deze vind ik een aanrader voor mensen die 60 % last hebben van uit gedroogde hand. Een plus punt het wordt snel op genomen door de huid en der zit best wel veel in 150 ml.

koste € 0,53


Dit was de review voor vandaag vergeet me niet te volgen op bloglovin en bedankt voor het lezen.










8 opmerkingen:

  1. Vind het altijd super als het snel wordt opgenomen, dus dit klinkt goed! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn dat het snel intrekt in de huid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is echt goedkoop! Ik vind producten van de Etos altijd wel fijn :-)

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd wel handig als het snel intrekt. Het lijkt me alleen niet zo handig dat het in een pot zit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Naja in een potje hoef je niet steeds te knijpen als het bijna op is ;)

      Verwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡