zondag 13 juli 2014

SUMMER : To do list

heey,

Vandaag ga ik mijn To de list met jullie delen voor in de zomer.Hier mee hoop ik dat de mensen die dit jaar niet op vakantie of niet uit het land gaan wat voor zich zelf uit kunnen halen. Ben je benieuwd naar mijn To do list  voor deze zomer ? blijf dan lezen.





TO DO LIS FOR SUMMER 2014 :


  • Zo veel mogelijk zwemmen 
  • 3 x s'avonds naar het strand
  • 1 x Bos wandeling maken
  • 10 soorten ijsjes proeven
  • 1 x naar de Primark gaan 
  • 1 héle dag in de trein reizen met een vriendin
  • Veel foto's maken
  • 1 x kamp vuur maken
  • 3 kook recepten uitproberen 
  • 3 dagen mee vasten met ramadan
  • 2x picknicken met vrienden 
  • 3 films uitkijken
  •  2 boeken uit lezen
  •  1 uur lang fietsen



Dit is tot nu toe mijn To do list voor deze zomervakantie, ik hoop dat ik deze dingen allemaal vervul.Want niks staat me in de weg ofzo puur luiheid en motivatie. Hebben jullie ook tips voor leuke dingen , plekken, recepten, films of boeken ? LAAT DAN ZEKER EEN REACTIE ACHTER !! :) 



Dit was alweer een SUMMER artikel voor vandaag vergeet me niet te volgen op bloglovin en bedankt voor het lezen.

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke to do list, geniet er maar van voor je het weet is de vakantie alweer voorbij. Ik ga de hele zomervakantie sparen en dan een of meerdere dagen shoppen in amsterdam! Ik ben al goed op weg

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, ik ga ook een keer shoppen en ik hoop dat je leuk dingen scoort :)

      Verwijderen
  2. Ik ga wel vaker dan 1 keer een boswandeling maken, ik vind dat altijd zo rustgevend! Ook wil ik idd naar de primark ;) xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil dit al vaker doen maar op een of andre manier lukt dat steed niet , we ♥ primark !

      Verwijderen
  3. Leuke to do listt, hahah toevallig ik ga ook nog primakt misschien kom ik je wel tegen :)

    Beautyflashx.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk!
    Ik ga deze vakantie naar de Primark in Essen :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke list! Op mijn lijst staat het bekijken van de zonsopgang en zonsondergang :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk artikel! Op mijn blog komt morgen ook toevallig zo'n soort artikel online, haha! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha leuke to do list, ik kom net terug van de Primark, The Fault In Our Stars is een aanrader, zowel de film als boek :)x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje , you're lucky ! is goed ik zal er naar kijken x

      Verwijderen
  8. Leuk artikel! Succes en veel plezier ermee :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡