maandag 14 juli 2014

SUMMER : Nail arts

Heey,

Vandaag laat ik jullie een paar zomerse nail arts zien want ik vind gelakte nagels in de zomer toch wat mooier en vrolijker ! Ben je benieuwd naar de nail arts die ik voor je heb ? blijf dan lezen...




Nail art 1

Voor deze nail art heb ik mijn zusje haar nagels gelakt met het lakje van LA.colors. Ik heb op vier nagels smileys getekend met zwart en de wijs vinger helemaal gelakt. Hier na heb ik met het lakje van LA. colors er overheen gelakt.



Nail art 2

Voor deze nail art heb ik mijn eigen nagels gelakt met het glitter lakje van Max .Ik heb eerst de puntjes van mijn nagels gelakt met basic roze en de ringvinger helemaal. Daarna heb ik met het glitter lakje van Max over mijn ringvinger gelakt.




Dit was alweer een SUMMER artikel voor vandaag vergeet me niet te volgen op bloglovin en bedankt voor het lezen.

28 opmerkingen:

  1. Wat leuk de paarse nagellak vind ik wel erg mooi!
    groetjes petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind vooral de eerste versie heel leuk en vrolijk x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze allebei erg leuk gedaan!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel erg leuk gedaan, de lakjes zien er mooi uit. En het is echt heel erg leuk voor in de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw super mooie lakjes, wat een kleuren :)

    Fijne zondag!

    Love, Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er heel leuk uit, en ik ga ze zeker uitproberen :)x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gedaan! Als ik je een tip mag geven...Je foto's zijn zo klein dat ik ook bijna niet kan zien wat er op de nagels zit. Ik las dat je smileys had gemaakt en ik moest echt wel heel goed kijken wilde ik ze zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowww, echt superrr cool..x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡