dinsdag 15 juli 2014

SUMMER : water met smaakje

Heey,

vandaag heb ik een lekker DIY voor jullie namelijk water met een smaakje en dit keer heb ik voor limoen gekozen. Nu het in de zomer zo warm kan zijn is water drinken heel belangrijk maar dat wordt leuker als het ook een smaakje heeft! Ben je benieuwd naar deze DIY ? Blijf dan lezen.




Ook veel bloggers schrijven over dit soort drankjes Teske , Lifesplash , Girlscene en nog veel meer ! Natuurlijk moest ook even mijn smaakje met jullie delen.



Wat heb je nodig :

  • glas met heel koud water er in 
  • komkommer 
  • rietje 
  • limoen



Stap 1

Je snijdt eerst de limoen in schijfjes daarna snijd je de kommer in schijfjes. Dat is eigenlijk al stap een heel makkelijk dus.



Stap 2


Bij stap 2 doe je de schijfjes limoen in het glasje met water en de rietje ook. Daarna snij je een sneedje in de komkommer en zet je die op de rand van het glas.en voilà !

je kan ook het allmaal in een flesje doen en schudden voor meer smaak of het een 1 uur in de koelkast zetten.




Dit was alweer een SUMMER artikel voor vandaag vergeet me niet te volgen op bloglovin en bedankt voor het lezen.

5 opmerkingen:

  1. Lekker, ik ga het zeker eens proberen! Liefs, Nina.
    P.s kijk je mail, ik heb je iets gestuurd :)

    www.eenmeidenlevenx.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het klinkt heerlijk fris, en dat is mooi meegenomen voor de aankomende hitte....ik neem hem zeker mee in mijn achterhoofd als het aan het einde van de week zo onwijs warm word...
    Leuk artikel..
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡