woensdag 16 juli 2014

SUMMER: De zomer tag

Heey,

Vandaag ga voor jullie de zomer tag doen ben je benieuwd naar mijn antewoorden blijf dan lezen !






Wat is jouw favoriete nagellak voor de zomer?

De mint groene kleurtje van le boulevard voor de review klik hier.

Wat is jouw favoriete lipkleur deze zomer?

Lipbalsem, ik gebruik geen lipkleur in de zomer

 Laat ons je favoriete zomerjurk zien.
 ik draag geen jurkjes alleen op feestjes ofzo iets

Wat is jouw favoriete zomeraccessoire?
Zonnebrillen

 Welke zomertrends ben jij enthousiast over?
Crop tops




Wat is jouw favoriete soort kaarsen voor in de zomer?

Ik steek nooit een kaars aan in de zomer !

Wat zijn jouw favoriete body spray en parfum?

Ik heb geen body spray , Chanel van mijn moeder ;)

Wat voor weer is het meestal bij jou in de zomer?

Ik heb van die weken waar bij je bijna gebarbecued wordt in je slaap, en van die weken waar bij het zo hard gaat regen dat ik een rijst plantage kan starten!

Wat is jouw favoriete ding aan de zomer?

De zomervakantie !

Wat zijn jouw plannen voor de zomervakantie?

Sowieso dat ik geniet, summer To do list artikeltje lezen? klik dan hier






Dit was alweer een SUMMER artikel voor vandaag NEEM DE TAG GERUST OVER vergeet me niet te volgen op bloglovin en bedankt voor het lezen.

6 opmerkingen:

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡