donderdag 17 juli 2014

SUMMER: Me Time tips

Heey,

Vandaag ga ik jullie een 7 tips geven die met zomer en je zelf te maken hebben. Ben je benieuwd naar mijn tips blijf dan lezen.






1. Geniet van het verzorgen van je lichaam , je hebt nu alle tijd voor manicures en maskers !

2. Ga veel sporten of neem een vakantie baantje waar bij je veel beweeg.

3. Ruim je kledingkast op en ga opzoek naar je eigen kleding style , je hoeft niet perse de mode te volgen als het maar een beetje bij de buurt komt!

4. Smeer BB creme op en smeer daar onder zonnebrand creme, foundation lijkt me te zwaar voor in de zomer.

5. Doe je haar vaak omhoog , zo voorkom je zweet in je nek.

6. Drink veel water ! water met smaakje ? sure ! klik hier

7. Last van warme nachten ? Neem eerst een koude douche voor dat je gaat slapen.



Dit was alweer een SUMMER artikel voor vandaag vergeet me niet te volgen op bloglovin en bedankt voor het lezen.

10 opmerkingen:

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡