vrijdag 18 juli 2014

My blog talks: Nina,series,me

Heey,

Vandaag heb eindelijk een naam bedacht voor mijn persoonlijke update , even kletsen en mededelingen namelijk MY BLOG TALKS  dat is Engels voor mijn blog praatjes! en vandaag schrijf  ik mijn eerste artikeltje met dit titel.Ben je benieuwd blijf dan lezen.



Nina:

Ik heb met Nina gemaild over onze blogs en wat heel grappig is, is dat we alle bij gestopt zijn met onze oude blog en een nieuwe gestart zijn.Dit werd uiteindelijk mijn nieuwe blog en die van Nina: eenmeidenleven en ik heb meteen een kijkje genomen het ziet er allemaal erg leuk uit ! dus neem zeker een kijkje !

Series:

Hier bij wil ik even melden dat ik de serie SUMMER heb beëindigd , ik vond het heel erg leuk om met dit serie te werken en schrijven maar mijn ideeën zijn op dus en ik ga volgend jaar sowieso weer mee werken als alles goed gaat. Voor nu ga ik lekker serie loos bloggen en binnen kort begin ik weer met een nieuwe serie :)


Me

Met mij gaat het goed ik geniet nu lekker van mijn vakantie, ik heb deze week een mail gekregen van een 12 jarige meisje Mehrbod die ook blogt en ze vroeg om een samenwerking. Ik vond het echt super leuk om dit te lezen want dit is weer een klein tekentje voor mij dat ik voor uit ben gegaan met mijn blog.




Dit was alweer My blog talks artikel voor vandaag vergeet me niet te volgen op bloglovin en bedankt voor het lezen.

10 opmerkingen:

  1. Hihi, Tja Fanta groeien doe je ook in een blog en ik denk dat een mens iedere dag een stukje groeit...en jou blog gaat echt met kleine stapjes vooruit....
    ik blijf lekker nog een tijdje lezen en volgen, ik vind het leuk om te lezen, wat je meemaakt en beleefd..
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een erg leuke blog hoor! Wat toevallig dat je iemand hebt leren kennen die net hetzelfde had als jou! Blijf zeker verder doen! Ik volg je nu op Bloglovin'!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡