zaterdag 19 juli 2014

Shoplog: Action

heey,

Vandaag heb ik een shoplog voor jullie ik ben deze week weer eens naar de action geweest en ze hadden allemaal nieuwe spulletjes dus ik ben niet weg gegaan met lege handen. Wil je weten wat ik allemaal gekocht heb blijf dan lezen.




Dit zijn mijn aankopen de Action is zo goedkoop dat ik nooit met lege handen naar buiten loop , en ook om dat het zo lekker goedkoop is ben je geneigd om spullen te kopen die je eigenlijk niet zo nodig hebt. Ik zal jullie even een voor een mijn aan kopen laten zien.




Max & more nude eyes oogschaduw palette hier heb veel positieve reviews over gelezen dus ik besloot het ook even te proberen en echt ik ben hier zo blij mee ik gebruik hem niet alleen voor oog schaduw maar ook voor concealer en je kan het ook voor je wenkbrauwen gebruiken en deze kost  €0,79





Ik heb ook deze foundation van Max en More meegenomen omdat hij een tijdje niet in het assortiment was en nu weer wel dus ik dacht ik sla hem alvast in voor in de herfst en winter en deze was  € 0,98




En als laatste heb ik deze Max en More lipstick en gloss 2 in 1 gehaald , ik weet eigenlijk niet waarom maar dit is weer eens iets dat je meeneemt omdat het zo goed koop is en deze was €1.79

 In totaal was ik €3,55 kwijt



Dit was alweer mijn aankopen voor vandaag vergeet me niet te volgen op bloglovin en bedankt voor het lezen.

23 opmerkingen:

  1. Leuke dingen heb je gekocht. Ik ga meestal naar de Action voor van die hebbedingetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat oogschaduw palette was er bij mij niet meer, balen! Erg leuke spulletjes! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne koopjes heb je aangeschaft, zelf kom ik ook altijd buiten met meer dan ik van plan was...slim van je dat je de foundation alvast gekocht hebt.....de palette hebben ze hier eigenlijk niet, iedere keer uitverkocht...balen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat palette lijkt me erg fijn!
    Leuke shoplog!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik moet ook echt weer naar de Action, volgende week snel doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb die oogschaduw ook, maar dan in het donker!

    www.itsanisabellething.weebly.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke producten heb je gekocht en lekker goedkoop ook! :)) x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke spulletjes! De Action heeft erg leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat oogschaduw palette lijkt me wel wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke dingetjes heb je gekocht! Dat palette heb ik ook, zo'n mooi palette! Liefs Lisa

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡