donderdag 7 augustus 2014

Stop pesten

Heey,

Vandaag doe ik iets nieuws in samenwerking met Mherbod wij delen vandaag onze mening over pesten op onze blog. Ben je benieuwd wat ik van pesten vind? blijf dan lezen.



Ik & Pesten

Vroeger werd ik ook gepest van groep 3 tot 7 dat kwam door dat ik niet zo goed Nederlands kon, omdat ik op mijn 6 pas naar Nederland ben verhuist. Ik werd toen veel uitgescholden en soms geslagen en geschopt maar ik deed dat bijna altijd weer terug want ik pikte dat nooit nog steeds niet hoor! In groep zeven kon ik pas goed Nederlands spreken en had alles een beetje door. Ik heb toen besloten om naar een  ander school te gaan en daar ging het 10 keer beter! Het lag ook niet aan mij maar aan die asociaale kinderen. Nu zit ik inmiddels op de middelbare school en heb ik echte vrienden. Het is nu echt moeilijk om mij te pesten of te kwetsen want ik weet wat ik moet doen en denken.


Wat ik van pesten vind

Ik vind pesten gewoon dom! en de pesters vind ik zo zielig, alleen om dat ze niks beters te doen hebben met hun leven gaan ze andre lastig vallen zo triest !
Weet je mensen die pesten hebben zelf moeite met zichzelf zijn om dan stoer of slim of beter te lijken gaan ze pesten en meestaal pesten ze alleen maar mensen die zwaker dan hun zijn. Als ze echt stoer zijn pest dan iemand die minimaal 3 jaar ouder is dan jij, dan durf je pas !
Kortom laat je niet pesten pest terug laat aan iedereen weten dat jij er niet om vraagt en laat de pester eens zien en weten hoe dom hij of zij wel niet bezig is !
Mijn boodschap hier bij is stop pesten !

Kijk voor Mherbod haar mening op haar blog.


Dit was alweer mijn  artikeltje voor vandaag vergeet me niet te volgen op bloglovin en bedankt voor het lezen.

10 opmerkingen:

  1. Goed dat jullie vertellen wat jullie van pesten vinden!
    Ik vind pesten ook heel erg fout.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat jullie dit onderwerp bespreken! Zelf ben ik nog nooit gepest maar ik vind het wel verschrikkelijk erg! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Fanta,
    Wat heb je een goed artikel geschreven, waarin je je mening erg goed laat horen.
    Pesten is zo onwijs verkeerd en je hebt er echt last van als je gepest word...
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed artikel! Dit was zeker het wachten waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat goed dat je dit bespreekt! Zelf ben ik gelukkig nog nooit echt gepest geweest.

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb je genomineerd voor de Sunshine Blogger Award! Kijk op me blog voor hoe en wat :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡