zaterdag 9 augustus 2014

Mijn playlist #Juli

Heey 

De maand juli is al afgelopen dus is het weer tijd voor mijn play list van de maand. Ik was deze maand best wel druk voor music luister maar toch heb ik hier en daar wat geluisterd ben je benieuwd blijf dan lezen. 




  1. Try van- Colbie Caillat
  2. Fancy - Iggy Azalea
  3. Salsa tequila - Nilsen
  4. Right there - Ariana grande
  5. Bailando - Sean Paul



Dit was alweer mijn  artikeltje voor vandaag vergeet me niet te volgen op bloglovin en bedankt voor het lezen.

5 opmerkingen:

  1. Oo dit komt goed uit! Ik ben een playlist aan het maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb je trouwens op mijn blog genomineerd voor de sunshine blogger award.

      Verwijderen
  2. Right there van Ariana Grande is een top nummer!
    Voor de rest ook een erg leuke list!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡