donderdag 14 augustus 2014

favo's & opgemaakt #2

Heey,

De maand juli is alweer voor bij en ik heb deze maand een paar dingen opgemaakt en mijn favo's gevonden dus vond ik het weer tijd voor een favo & opgemaakt artikel. Ben je benieuwd wat mijn favo's zijn en wat ik heb opgemaakt blijf dan lezen.

Dit wordt de standaard opening foto van favo 's & opgemaakt Wat vinden jullie er van ? Ik begin met favo's en deze maand zijn dat twee dingen geworden.



De tas hij is niet te klein en niet te groot en echt heel ruim hier doe ik sinds juli mijn everyday make-up in het bevalt me echt super goed!


Dan deze shampoos en haar olie in de zomer vakantie laat ik me haar vaak zo als het is want ik heb alle tijd om het te kammen. Ik gebruik voor het verzorgen van mijn kroes haar deze dark and lovely  producten.



 En dan nu de opgemaakt producten. Als eerst deze reinigingsdoekjes eindelijk zijn ze op hier heb ik ook een review van op mijn blog en ik ga het zeker weer opnieuw kopen


Als laatste deze eyeliner van max hij is echte oud deze was wel oke maar ik heb nu een beter gevonden dus dit ga ik nu in ieder geval niet opnieuw kopen


Dit was alweer mijn  artikeltje voor vandaag vergeet me niet te volgen op bloglovin en bedankt voor het lezen.

7 opmerkingen:

  1. fijen artikelen heb je opgemaakt, en wat ik vernomen heb van mijn buurvrouw ( zij heeft ook kroesharen) zijn de dark and lovely's producten, fijne producten die je gebruikt!...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi tasje!
    Die eyeliner lijkt me fijn!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de opening erg leuk! Lekker vrolijk.
    Het tasje is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡