donderdag 21 augustus 2014

School tips

Heey,

Deze week is mijn school weer begonnen jammer genoeg , dus heb ik vandaag een  paar tips voor jullie ! Ben je benieuwd naar mijn tips blijf  dan lezen.




1 pak je tas in de avond in, scheelt je in de ochtend wat minder tijd

2 ontbijt ! Ook al doe ik dit niet altijd is het heel erg belangrijk

3 plan alles in je agenda plannen is heel erg belangrijk

4 maak school leuk voor je zelf , ik bedoel je moet naar school dus je hebt geen keus.

5 neem af en toe iets lekkers mee bijv. Zak snoep , kauwgom enzo.. Maakt school veel leuker.




6 wees jezelf doet niet anders , want daarmee ga je echt niks bereiken.

7 leg je kleren in de avond klaar.

8 maak je huiswerk , ik weet dat het niet leuk is maar wel heel handig !

9  doe iets aan je kluisje sleutel zodat je het makkelijker vind als het kwijt is.

10  vertrek op tijd van huis.


Dit was alweer mijn  artikeltje voor vandaag vergeet me niet te volgen op bloglovin en bedankt voor het lezen.


9 opmerkingen:

  1. Handig artikel! De tips ga ik zeker onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superhandige tips, om gewoon een beetje op weg et komen s'morgens...
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede tips! Ik ga naar de middelbare dus ik ga ze goed onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey! Ik heb je genomineerd voor de Sunshine bloggeraward! :)

    Liefs

    jasmijnmeiqi.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Fanta!
    Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award.
    Hier een linkje: http://vantruinaartop.blogspot.nl/2014/08/the-liebster-award.html#more

    X Mariëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele fijne tips waarvan ik heerlijk gebruik van kan maken thanks!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡