donderdag 30 oktober 2014

Steeds slimmer : permanent eyeliner

Heey,

Vandaag heb ik een heel ander artikel voor jullie uit mijn nieuwe serie steeds slimmer ! Ik ga het in dit artikel het over permanent eyeliner hebben. Zelf had ik hier nog nooit van gehoord maar blijkbaar bestaat het dus. Ben jij hier dus ook zo benieuwd naar ? Blijf dan lezen.





De plaatje hier boven is geen permanent make-up maar ik vond het gewoon een mooie begin foto.




Maar terug naar het onderwerp, Ik ben er deze maand achter gekomen dat je permanent eyeliner kan laten zetten. Ik zou niet weten hoe duur zo'n behandeling kost maar ik denkt dat het verschilt in prijs. Er wordt dan me zo'n pen zeg maar eyeliner op je oog leden getatoeëerd. Dit wordt met zwart gedaan maar na de genezing kleurt dit natuurlijker bij. Als je dit in een filmpje wilt zien moet je permanet eyeliner op YouTube zoeken ik zo'n behandeling filmpje gezien oomygodd het lijk me zo pijnlijk en irritant , want er wordt eerst met verschillen gels gesmeerd daarna de behandeling en daarna nog een paar keer met gels gesmeerd. Je ogen worden ook helemaal rood maar ja wie mooi wil zijn moet pijn leiden hè ;) 




Hier boven zie je een foto met voor en na de behandeling. 

Ik zal zelf niet snel zo'n permanente eyeliner laten zetten want ja het gaat nooit meer weg dit laten weg laseren lijk me toch niet zo goed idee. Ik vind het aan de ene kant ook best handig en makkelijk nooit meer je eyeliner 3000 keer over nieuw teken ;) 

Wat vinden jullie hier eigenlijk van ?

5 opmerkingen:

  1. Ik had er al van gehoord, maar het is niets voor mij.

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is opzich wel handig maar ik zou het persoonlijk niet bij me eigen willen laten doen.
    Xx Selma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het zelf niet zo mooi, zeker niet onder het oog. Na een paar jaar wordt het ook zo blauwachtig, vind ik niet mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind het super! Al gedaan en best te doen. wel prijzig maar dat moet je er voor over hebben en dat verkleuren valt reuze mee. Wel naar een goede tatoeëerder gaan en niet over één nacht ijs suc6

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡