donderdag 6 november 2014

Q & A / stel je vraag !


Heei, 

Vandaag heb ik voor jullie een minni Q en A en stel je vraag, dit is mijn eerste Q & A en stel je dus alsje benieuwd bent blijf dan lezen.






Ik had laatst nog op instagram gevraagd of jullie vragen hadden voor mij maar dat waren er dus maar twee. Die 2 vragen ga ik hier onder beantwoorden.

@alwaysemmmax : Wat is je favoriete make-up merk? En wat is je lievelings serie ? Xx
Nou ik heb geen favoriete make-up merk gevonden tot nu toe ik probeer nog van alles.
 En de twee series die ik op dit moment volg zijn brugklas en spangas.

@nietrachel : wie is je favo Youtuber ? Xx
Op dit moment kijk heel veel filmpjes van MakeupbyMandy24 en Beautygloss.


Willen jullie hier onder in de reactie jullie vragen achterlaten voor de volgende Q & A en je kunt mijn blog ook volgen via instagram @mylifeasfantaa 


Bedankt voor het lezen , liefs mij xx






1 opmerking:

  1. Ik heb wel nog een vraagje, als je tenminste nog wil antwoorden. :)
    Welke superkracht zou je graag willen hebben?

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡