zondag 21 december 2014

Kerstvakantie❤️so I am back



Hey,

Ik heb nu 2 weken Kerstvakantie dus betekend dit dat Ik weer tijd heb om te blogen. Aangezien ik helaas niet kan bloggen op normale school dagen vanwege mijn "drukke leventje" wat ik persoonlijk wel jammer vind. Lees verder om mijn kleine persoonlijke update te lezen.



Wat heb ik al die tijd gedaan toen ik niet blogde ?

Nou ja ik had wel bijna elke dag huiswerk en leer werk te maken /leren. En ik  heb ook nog een bijbaantje dus ik moet twee dagen in de week werken. Ik sport ook nog en zit op dansen.Daarnaast moet ik ook van school in mijn vrije tijd 30 uren vrijwilligerswerk / stage lopen. Gelukkig heb ik een fijne stage plek en moet ik nog maar 6 uurtjes draaien.

Wat ga ik doen in deze vakantie ?

Ik moet sowieso 2 dagen werken (bijbaantje) , Ik ga nog zwemmen met mijn hele familie , met vriendinnen afspreken die ik al heel lang niet meer gezien heb, Mijn vlechten worden er uitgehaald en nog eens op nieuw gevlochten, ik ga nog oud en nieuw vieren met mijn nichtjes en ik ga natuurlijk nog shoppen !



Wat ga jij eigenlijk in deze vakantie doen ? 


Bedankt voor het lezen xoxo mij

8 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd naar je komende artikels! Geniet van je vakantie! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb geen vakantie, ik werk fulltime haha
    Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk dat je vakantie hebt! geniet van je vakantie
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een drukke bedoening, gelukkig heb je nu vakantie en kan je er ook wel een beetje van genieten ....leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡